1. Pogoji nakupa 

Splošni pogoji poslovanja naše spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Skrbimo za dobro uporabniško izkušnjo in visoko kakovost storitev. ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. odgovarja za objavljene vsebine in izvedbe naročil v skladu s podanimi pogoji poslovanja.

Izrazi opredelitev pojmov:

-       uporabnik je oseba ki je uporabnik spletnih strani na domeni papirnica-aladin.si

-       Ponudnik je ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., Ob Suhi 5B, 2390 Ravne na Koroškem

-       Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov

-       Kupec je oseba (potrošnik), ki je opravila nakup v spletni prodajalni trgovina.papirnica-aladin.si



2. Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

-       podatke o podjetju ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. (ime in sedež podjetja, matična številka),

-       kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

-       bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

-       dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

-       pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

-       cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

-       način plačila in dostave

-       časovno veljavnost ponudbe,

-       rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

-       pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.



3. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino trgovina.papirnica-aladin.si  preko elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., s potrjeno registracijo v spletno trgovino ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. pa postane član. Obiskovalec opravi registracijo za člana preko spleta. Ob registraciji v spletno trgovino član pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo določata in se povezujeta z vnesenimi podatki ob registraciji. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P.

V kolikor želite kasneje zamenjati elektronski naslov z drugim, zahtevek za to pošljite na info@papirnica-aladin.si. Sprememba bo izvedena najkasneje v roku 5 dni, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.



4. Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadarkoli preko spodnjega kontaktnega obrazca izbere in pošlje ustrezen zahtevek za dostop do osebnih podatkov, ki jih upravljavec o njem zbira in obdeluje, za popravek osebnih podatkov, izbris osebnih podatkov, omejitev obdelave v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ugovor k obdelavi osebnih podatkov ali za prenosljivost osebnih podatkov. 

Spletni uporabniki se lahko v primeru kršitve njihovih pravic pri zbiranju, obdelavi in hrambi osebnih podatkov obrnejo na informacijskega pooblaščenca.

Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon.

Zahteva za seznanitev z lastnimi osebnimi podatki



5. Varovanje podatkov

Upravljavec ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. spoštuje pravico uporabnikov do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva osebnih podatkov. Zato smo zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR).

Osebne podatke bo družba ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. skrbno varovala ter preprečevala njihovo morebitno zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni samo za namen oziroma za namene, za katere je uporabnik podal svoje strinjanje, z uporabniškim imenom in geslom zavarovan dostop do njih pa imajo zgolj pooblaščene osebe upravljavca osebnih podatkov, ki so zavezane k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z veljavno evropsko zakonodajo.

E-novice ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. pošilja preko spletne aplikacije v spletni trgovini. 



6. Zasebnost

Podatke, ki jih boste vpisali v obrazec pri naročanju blaga, bomo skrbno varovali v skladu z veljavnimi predpisi. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) ali za posredovanje naših reklamnih sporočil po pošti (katalog) ali elektronski pošti (v kolikor ste se prijavili na e-novice). Sklenjena pogodba bo dostopna v elektronski obliki pri podjetju ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., do nje je možen dostop na elektronski način. Vsi nakupi se arhivirajo še v tiskani obliki v podjetju ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. Podatki se nikoli ne posredujejo ali prodajajo naprej drugim fizičnim ali pravnim osebam.

Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine trgovina.papirnica-aladin.si med kupcem in podjetjem ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., bosta stranki reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Slovenj Gradcu.



7. Naročanje

Po pregledu naše ponudbe želeni izdelek doda stranka v košarico s klikom na rumeni gumbek »v košarico«. V zgornjem desnem kotu spletne strani se tekom nakupovanja sproti osveži skupno število artiklov v košarici. Ko so v košarici vsi želeni artikli in želi stranka s postopkom zaključiti naročilo preprosto klikne na okvirček »košarica« in/ali »Na blagajno«.   

Za tem se vam odpre vmesnik, ki vas po 5. korakih vodi skozi celoten postopek do zaključka nakupa.

Klik pripelje na Blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice (1. korak). V tem koraku se vnese tudi koda kupona, v kolikor ga stranka ima. V tej fazi je mogoče izbrati možnost »nadaljuj z nakupovanjem«, s klikom na gumb »naprej« pa stranko pripelje na mesto za nakup (2. korak) za registrirane uporabnike ali za hitri nakup (neregistrirani uporabniki). Na elektronski naslov, ki ga stranka navede po oddanem spletnem naročilu prejme mail z vsemi informacijami o naročilu. V 3. koraku stranka izpolni podatke o naslovu na računu in podatke o naslovu za dostavo, v kolikor je ta drugačna. Prav tako v okence lahko stranka napiše morebitne opombe ali dodatne navodila ob nakupu. Na naslednjem koraku stranka izbere način dostave. Dostava je mogoča preko Pošte Slovenije ali v poslovalnici ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. pri katerih je jasno označeno, da je dostava brezplačna. Preden zaključi ta korak se mora strinjati s pogoji poslovanja. V zadnjem, 5. koraku stranka izbere način plačila. Mogoče je plačilo s Paypal računom ali bančno nakazilo. V opombah pri bančnem nakazilu ali plačilu po povzetju je napisana opomba, da je proces naročila daljši, saj najprej počakamo nakazilo, šele nato pošljemo artikle stranki. Nakup izvedete šele, ko kliknete na gumb »Zaključi naročilo z obveznostjo plačila«. Stranka lahko v katerem koli koraku dostopa do vsebine košarice tako, da klikne 1. korak (povzetek košarice), kjer lahko doda artikel, zamenja artikel, odstrani artikel,... ali zapusti košarico brez nakupa.

Naročilo ali povpraševanje lahko pošljete tudi na elektronski naslov info@papirnica-aladin.si. Ob naročilu navedite številko izdelka, artikel, barvo in količino in vse podatke ob posameznem izdelku in vaše osebne podatke (naslov, pošta, telefon...).

Možno je tudi naročilo na telefonski številki 02 6208798. Cena klica se obračuna po tarifi uporabljenega operaterja uporabnika.

Za blago, ki vam ne ustreza lahko v roku 14 dni od sprejema pošiljke sporočite, da odstopate od pogodbe, brez navedbe razloga. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži in ne smejo biti poškodovani. Stroške vračila pošiljke plača kupec. Podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. vam nato vrne celotno kupnino za artikel, lahko pa se odločite tudi za menjavo artikla. Po preteku 14 dnevnega roka odstop, vračilo blaga ni več mogoč. Podrobnejši opis imate pod rubriko Varnost nakupa.

Kot spletni nakup se štejejo naročila oddana preko spletne košarice, telefonsko naročilo na številki 02 6208798 ali naročilo preko info@papirnica-aladin.si z navedenimi spletnimi referencami artiklov. Za naročila izvedena v naših fizičnih trgovinah, ali pri naših trgovskih potnikih ne veljajo isti pogoji, kot pri nakupih preko spleta.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. Kupec z registracijo potrjuje, da se strinja s pogoji poslovanja objavljenih na teh straneh, ter pogoji, ki jih bo upravitelj teh strani objavil na trgovina.papirnica-aladin.si.

V spletni trgovini se prikazuje skupna zaloga iz vseh fizičnih trgovin podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., zato se lahko včasih zgodi, da si v času od naročila do dejanskega pošiljanja, nekateri izdelki že prodani. V tem primeru si podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. pridržuje pravico do preklica naročila in zagotavlja da bo stranko o tem obveščena.



8. Postopek preklica naročila

Spletno naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno in poslano. Obvestilo o preklicu naročila je možno preko elektronske pošte info@papirnica-aladin.si ali na telefonski številki 02 6208798. 



9. Cene

Vse objavljene cene in cene v posebnih ponudbah veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo le za nakup preko trgovina.papirnica-aladin.si spletne trgovine. Vse cene izdelkov na trgovina.papirnica-aladin.si so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden. Ponudbe so veljavne v času oddaje naročila.

Cene brez davka na dodano vrednost so vidne v košarici pred zaključkom naročila. Akcijski artikli imajo ceno navedeno poleg artikla, prav tako imajo naveden čas trajanja akcije. Cena pri akcijskih artiklih se lahko obračuna ob izdaji računa!

Cena 0 na artiklu sama po sebi ne obstaja (v kolikor se pojavi naročilo takšnega artikla ali košarica z vrednostjo 0 ga ne moremo dobaviti). Gratis artikel je lahko le pod določenimi pogoji (promo koda, višina nakupa itd...). V primeru tehničnih napak na spletu si pridržujemo pravico do prekinitve pogodbe. Cene artiklov v naših fizičnih trgovinah NISO v celoti identične cenam na spletu, prav tako vse cene pri naših trgovskih potnikih niso enake (razni pogodbeni rabati itd.). Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Slike so simbolične.



10. Akcije

Akcije so lahko časovno omejene in so vezane na spletno zalogo, v kolikor spletne zaloge zmanjka se lahko akcija tudi umakne. Akcije niso poenotene s fizičnimi poslovalnicami.

Na redno znižane artikle akcijske cene ne veljajo. Redno znižani izdelki so označeni z pasico.

Zaradi zakona o varstvu potrošnikov, novi izdelki niso znižani, četudi so določene kolekcije oglaševane kot ("vse, celotna ipd.").

Akcije predvidoma veljajo za tekoči mesec, razen če je navedeno drugače. Pridržujemo si pravico, do spremembe podatkov.

Zaradi velike baze podatkov, se lahko pojavijo izdelki ki niso znižani. Prosimo za razumevanje! Izdelki brez zaloge nimajo popusta!

Trenutne akcije:

1. do -50% na nekatere označene izdelke. Velja za tekoči mesec ali do odprodaje zalog. Več informaciji na strani od izdelka. 



11. Dobava

Kupljeno blago ostane v lasti prodajalca vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Blago se dostavlja samo proti plačilu. Dobavni rok za dostavo blaga, ki je na zalogi, je do 10 delovnih dni. Za naročila paketov z več različnimi artikli se lahko čas podaljša na 14 dni. Če blaga ni na zalogi, vas o roku dobave obvestimo. Za izdelke, ki so označeni s trenutno ni na zalogi, se lahko zgodi, da dobava ni več možna. V kolikor se zgodi, da določen že kupljen izdelek ni dobavljiv vam bomo vrnili denar ali zamenjali s katerim koli artiklom po želji stranke.  

Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov  paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P.



12. Prevzem blaga in plačilo

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije. Ob nakupu v vrednosti do 50,00 € (z DDV) vam obračunamo še poštnino in pakiranje v znesku, kateri je prikazan v rubriki na strani košarice (z DDV). Za nakupe v vrednosti 50,00 € in več poštnino krije podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. Dostava poteka samo na območju Republike Slovenije.



NAČIN PLAČILA

Na voljo so naslednji načini plačila:

Po predračunu

Z nakazilom na račun podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., in sicer po predračunu, ki ga stranka prejme na svoj elektronski naslov neposredno po opravljenem naročilu v spletni trgovini. Po prejemu nakazila gre naročilo v proces obdelave. Prednost plačila po predračunu je, da stranka prihrani na strošku provizije prevozniku paketa (npr. Pošte Slovenije). Predračun se poravna na bančni račun podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d., TTR: SI56 1010 0005 0082 162. Če nakazilo stranke ni izvedeno v roku 5 dni od oddanega naročila, se naročilo prekliče.

V času čakanja na bančno nakazilo stranke oz. med procesom obdelave naročila se lahko zgodi, da se naročen artikel proda v maloprodajnih poslovalnicah podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., od koder spletna trgovina prav tako črpa svojo zalogo. V tem primeru naročeno blago morda ne bo več dobavljivo.

Paypal

Preko sistema Paypal se poravna strošek naročila, ki je razviden v košarici. Provizijo sistemu PAYPAL krije podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P.

Naročnik naročeno blago prejme na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij. Če se pojavijo nepredvideni stroški zaradi krivde podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., bodo le-ti stranki povrnjeni na podlagi dokazil.

Braintree

Preko sistema Braintree se poravna strošek naročila, ki je razviden v košarici. Provizijo sistemu Braintreekrije podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P.

Naročnik naročeno blago prejme na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij. Če se pojavijo nepredvideni stroški zaradi krivde podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., bodo le-ti stranki povrnjeni na podlagi dokazil.



13. Varnost nakupa / reklamacije, odstop od pogodbe, pritožbe

Kupec sklene pogodbo na daljavo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in ima pravico, da v zakonskem roku 14 dni odstopi od pogodbe brez navedbe vzroka vračila. Vse pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Za odstop od pogodbe izpolnite obrazec ODSTOP OD POGODBE, ali pa nam podate nedvoumno izjavo iz katere je jasno, da odstopate od pogodbe.

Pri prodajni pogodbi začne rok za vračilo teči od dne ko:

-        kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad blagom,

-        kupec  ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

-        kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

-        kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec , pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

-        Na strani je objavljen obrazec odstop od pogodbe

Prejeto blago mora stranka nato v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe vrniti na naš naslov: ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., Ob Suhi 5B, 2390 Ravne na Koroškem  

Po prejetju vrnjenega blaga na naš naslov, kupcu vrnemo kupnino, poštnino krije kupec.

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec odstop od pogodbe.  V primeru, da je izdelek poškodovan ali rabljen odgovarja kupec(potrošnik) za zmanjšanje vrednosti blaga.

ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. vam v primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če le ta zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14. dnevnega roka za vračilo.

OBRAZEC : OBRAZEC ODSTOP OD POGODBE

Po poteku 14. dni od prejetja blaga stranka ne more več odstopiti od pogodbe, lahko pa reklamira artikel. Stranka lahko reklamira na več načinov in sicer lahko blago odnese v poslovalnico ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., reklamacijski zahtevek lahko pošlje pisno po pošti na naslov naslov ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., Ob Suhi 5B, 2390 Ravne na Koroškem ali na elektronski naslov info@papirnica-aladin.si.

Le te rešuje ustrezen oddelek zadolžen za reklamacije v podjetju ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. V primeru da se kupec ne strinja z rešitvijo reklamacije ima pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

Podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. hrani pogodbo na sedežu podjetja in jo na željo stranke posreduje v vpogled. 

Skladno z zakonskimi normativi podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. ne priznava nikakršnega izvajalca izven sodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. kot ponudnik izdelkov omogoča spletno trgovino trgovina.papirnica-aladin.si na območju RS, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo do evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov. Platforma je potrošnikom na voljo tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL



14. Garancija

Podjetja ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. v skladu s pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje zagotavlja garancijo za obdobje najmanj enega leta za artikle, ki so predmet tega pravilnika.



15. Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

- vrne plačani znesek,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stranka odda artikel v najbližji poslovalnici, kjer skupaj s prodajalko izpolni reklamacijski zapisnik. Stranka lahko označi, ali želi uveljavljati reklamacijo ali stvarno napako.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.



16. Zasebnost

Podatke, ki jih boste vpisali v obrazec pri naročanju blaga, bomo skrbno varovali v skladu z veljavnimi predpisi. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) ali za posredovanje naših reklamnih sporočil po pošti (katalog) ali elektronski pošti (V kolikor ste se prijavili na E-novice). Sklenjena pogodba bo dostopna v elektronski obliki pri podjetju ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., do nje je možen dostop na elektronski način. Vsi nakupi se arhivirajo še v tiskani obliki v podjetju ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P.. Podatki se nikoli ne posredujejo ali prodajajo naprej drugim fizičnim ali pravnim osebam.

Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine trgovina.papirnica-aladin.si med kupcem in podjetjem ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P., bosta stranki reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Slovenj Gradcu.



Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:

Dolgo ime PRS:  ALADIN - PAPIRNICA IN DRUGE POSLOVNE STORITVE, MATEJA VUŠNIK S.P.

Kratko ime PRS: ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P.

Datum vpisa subjekta v sodni register: 28.9.2011

Naslov:  Ob Suhi 5B

Pošta: 2390 Ravne na Koroškem

Matična številka: 6030203000

Davčna številka SI: 82284024

Davčni zavezanec: Da

Pravno organizacijska oblika: Samostojni podjetnik posameznik

Transakcijski računi: IBAN SI56 1010 0005 0082 162 (odprt 29.9.2011, Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

Telefon: 02 6208798

Epošta: info@papirnica-aladin.si

Podjetje ALADIN, MATEJA VUŠNIK S.P. ni član nobene zbornice, prav tako pa nimamo članstva v kakšnih kodeksih ravnanja.